Bij Fitness Zuidas bieden we een palet aan mogelijkheden om jouw sportieve en fysieke doelen te bereiken. Sport je regelmatig, maar vind je het toch lastig een gezond gewicht te bereiken en dat stabiel te houden? Combineer het sporten dan met sportvasten.

De duurzame switch

Speciaal voor Fitness Zuidas heeft personal trainer en health coach Hicham Afzaz een programma ontwikkeld, zodat je maximaal resultaat bereikt. Ook na de tiendaagse trainingsmethode blijven we je nog een tijdje begeleiden en adviseren. Het is ons doel dat jij een gezond gewicht bereikt en dit weet vast te houden.

Wat is sportvasten?

Sportvasten is de methode om je leven een nieuwe impuls te geven, een gezond gewicht te bereiken en dit gewicht stabiel te houden. Sportvasten is geen dieet. Het is een tiendaagse trainingsmethode, waarbij de spieren en lever worden geactiveerd in het verbruik van vet in plaats van suiker (de metabolic switch). De positieve effecten van sportvasten zijn wetenschappelijk bewezen.

Wat houdt het programma in?

We beginnen met een nulmeting, gevolgd door de Make the Switch sportvasten kuur, die tien dagen duurt. Na de eerste tien dagen krijg je een Keep the Switch-protocol in de vorm van een voedings- trainings- en receptenboek. Na veertien dagen doen we een eerste tussenmeting. Op dag 60 doen we weer een meting en evaluatie, evenals op dag 90. Afhankelijk van de resultaten van de metingen, kunnen we je het advies geven nog een tot vier minikuurtjes sportvasten te doen. Een minikuurtje is mogelijk tussen dag 24 en 60, of tussen dag 60 en 90.

Make the Switch-kuur

  • Dag 0 Intake en begin tiendaagse kuur
  • Dag 10 Keep the Switch-protocol
  • Dag 14 Tussenmeting
  • Dag 24-60 Minikuurtje?
  • Dag 60 Meting en evaluatie
  • Dag 60-90 Minikuurtje?
  • Dag 90 Meting en evaluatie

Maak in slechts 10 dagen de duurzame switch van suiker- naar vetverbranding en wordt blijvend slanker, fitter en vitaler.

Producten 10-daagse kuur “Make the Switch”

  • Intake gesprek en persoonlijke begeleiding
  • Persoonlijk voedings- en trainingsprotocol
  • Supplementenpakket
  • Meting buikomvang en gewicht
  • Toelichting sportvastenprotocol
  • Toelichting trainingsschema
  • Toelichting gebruik urinestrips
  • Dagelijks contact via de Sportvasten-app
  • Gezamenlijke evaluatie en toelichting natraject (Keep the Switch)