Yoga

Yoga zorgt voor meer energie in je lichaam en een heldere geest. Verbeter je zelfbewustzijn, gezondheid en flexibiliteit. De ademhalingsoefeningen in combinatie met de verschillende yoga houdingen maken je sterker en geaarder. Wij bieden meerdere soorten Yoga aan. Probeer de verschillende lessen uit en kijk wat het beste past bij jou.

ASTHANGA YOGA
In Ashtanga yoga worden verschillende houdingen (asana’s) vloeiend met elkaar afgewisseld. Door middel van controle van de ademhaling via een speciale methode en de overgang tussen houdingen kom je in een flow terecht die zorgt voor rust en ontspanning. Ashtanga yoga is een perfecte training om aan flexibiliteit te werken en te ontspannen voor mensen die niet te lang stil willen blijven zitten.

YIN YOGA
De houdingen bij deze vorm van yoga zijn vooral gericht op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten; ze rekken dieperliggende spieren en maken het bekkengebied los. De verschillende houdingen, die altijd zittend of liggend zijn, worden 3 tot 5 minuten vastgehouden. Deze vorm van yoga stimuleert de meridianen –energiebanen – en organen. Eventuele blokkades worden opgeheven. Na een Yin Yoga les voel je je herboren.

Geen zin in een groepsles, maar wel zin om begeleid te zijn met je eigen training? Dat is mogelijk met een Personal Trainer van Fitness Zuidas.

PROEFLES?

Als je nog geen lid bent van Fitness Zuidas kun je een proefles nemen voor €5,00 en ervaar zelf de kick van sporten bij Fitness Zuidas!
En als je lid wordt krijg je de €5,00 van de proefles weer terug.